Szkoła Podstawowa w Spalonej

  • Kalendarium

    Czwartek, 2024-05-09

    Imieniny: Grzegorza, Karoliny

  • Statystyki

    • Odwiedziny: 4253482
    • Do końca roku: 236 dni
    • Do wakacji: 43 dni

VIII TURNIEJ DZIKICH DRUŻYN SIATKARSKICH - regulamin

REGULAMIN TURNIEJU

Dzikich Drużyn Siatkarskich

  I. Cel turnieju

1. Popularyzacja siatkówki w środowisku lokalnym

2. Podnoszenie sprawności fizycznej

3. Integracja społeczna

4. Rywalizacja w duchu fair play.

 II. Organizator

1. Szkoła Podstawowa w Spalonej

Szkolny Klub Sportowy „SPALONA”

 III. Miejsce i termin

1. Hala widowiskowo-sportowa w Spalonej przy ul. Legnickiej 52

2.  4 luty, godz. 09:00 – rejestracja drużyn do godziny 8:45

 IV. Uczestnicy

1. Zgłoszenia do turnieju przyjmowane są do dnia 27.01.2023r. lub do wyczerpania miejsc.

2. W turnieju może brać udział maksymalnie 10 zespołów

3. Warunkiem udziału w Turnieju jest uiszczenie wpisowego w wysokości  50 zł. od drużyny. Wpisowe przyjmowane będzie w sekretariacie Szkoły Podstawowej w Spalonej lub najpóźniej w dniu turnieju przed jego rozpoczęciem u organizatorów.

4. W turnieju mogą brać udział zespoły złożone z maksymalnie 10 osób – 6 + 4 rezerwowych

5. W turnieju mogą brać udział zawodnicy nie posiadający przeciwskazań zdrowotnych do

czynnego uprawiania sportu.

5. Zawodnicy biorą udział w turnieju na własną odpowiedzialność.

 V. Program turnieju *

 08:30 - 08:45 rejestracja drużyn

 08:45 – losowanie grup

 08:45 - 09:00 rozgrzewka

 9:00 – otwarcie turnieju

 09:10 – rozpoczęcie rozgrywek

Godzina zakończenia turnieju zależna jest od ilości drużyn i liczby rozgrywanych setów.

  VI. Rozgrywki

1. Mecze odbywają się zgodnie z przepisami PZPS

2. Mecze w fazie grupowej rozgrywane będą do dwóch wygranych setów (do 20 pkt),

a ewentualny tie-brek do 15 pkt.

3. Mecze w fazie pucharowej rozgrywane będą do dwóch wygranych setów (do 20 pkt),

a ewentualny tie-brek do 15 pkt.

4. Mecz o trzecie miejsce i finał rozgrywane będą do dwóch wygranych setów (do 25 pkt),

a ewentualny tie-brek do 15 pkt.

5. Za zwycięstwo 2:0 drużyna otrzymuje 3 pkt, za przegraną 0 pkt.

6. Za zwycięstwo 2:1 drużyna otrzymuje 2 pkt, a przegrana 1 pkt.

7. O kolejności w tabeli grup decydują kolejno duże punkty, pojedynek bezpośredni, małe punkty (punkty zdobyte, różnica punktów zdobytych i straconych)

8. Do fazy finałowej turnieju przechodzą po dwie najlepsze drużyny z każdej grupy. Pierwsza drużyna z gr. A,  gra o finał z drugą drużyną z gr. B i na odwrót.

 VII. Ustalenia organizacyjne

1. Przystąpienie drużyny do turnieju jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.

2. Organizator nie ubezpiecza zawodników od NW na okres zawodów

3. Organizator nie odpowiada za rzeczy pozostawione w szatniach oraz na trybunach.

4. Zawodników obowiązuje strój sportowy oraz obuwie halowe.

5. Obowiązuje bezwzględny zakaz spożywania alkoholu podczas turnieju, nie zastosowanie się do

tego punkt jest jednoznaczne z wykluczeniem zespołu z turnieju bez prawa jakichkolwiek

roszczeń.

6. Wszyscy uczestnicy turnieju wyrażają zgodę na wykorzystywanie ich wizerunków

 VIII. Postanowienia końcowe

1. Organizator zastrzega sobie prawo ostatecznej interpretacji wszelkich kwestii spornych

związanych z organizacją i przebiegiem turnieju.